AVON GÉL HATÁSÚ LAKKOK - GLITTERATI & MAUVELOUS

Régebben az Avon lakkjai nekem nagyon nem jöttek be. Egyáltalán nem voltak tartósak és a fedésük sem volt jó, ezért feladtam a kísérletezgetést és évekig nem is vásároltam Avonos lakkot. Aztán tavaly a kezembe akadt egy Avon katalógus, ahol gyönyörű gél hatású lakkokat láttam és gondoltam egye fene adok még egy esélyt. Megvettem az Orange Crush  nevű lakkot, felkentem és láss csodát már egy rétegben is tökéletes fedést nyújtott két rétegben pedig maga volt a tökély és a tarósságával sem volt gond, simán kibírt 3-4 napot is.






A két legfrissebb szerzeményem a Glitterati és a Mauvelous nevű lakk. A Glitterati egy piros árnyalat, amelybe lila és piros irizáló hatszögletes glittereket kevertek el. A Mauvelous számomra a tökéletes őszi-téli körömlakkárnyalat.





Alaplakk nélkül a Glitterati két rétegben sajnos nekem már az első nap elkezdett lepattogni. Tapasztalataim szerint érdemes két rétegben felkent alaplakkra felvinni fedőlakként, mert így sokkal tartósabbnak és szebbnek is bizonyult. A glitterek mennyiségével nincs gond, mert nagyon sűrűn van belekeverve a lakkba, ezért már egy rétegben is jól fed. Állaga sűrű, de jól kenhető. Az ecsete pont jó, könnyen lehet vele dolgozni.






A Mauvelous nagy kedvencem lett, nem csak a színe, hanem a tartóssága miatt is. Az állaga egy kicsit folyós, ezért vigyázni kell, mert ha  többet viszünk fel könnyen megfolyhat és kifolyhat a körömágyra. Ennek ellenére nagyon szépen eloszlatható a körmökön. Pluszpont még, hogy fedőlakk nélkül is tartós és fényes. Egy rétegben is jól fed, de két réteg kell a tökéletes fedésért. Az ecsettel ennél a lakknál sincs gond.




Az áruk 700-800 Ft körül mozog, ami egy gél hatású lakkhoz képest nem rossz. Szebbnél-szebb árnyalat közül válogathatunk évszaknak és kedvünknek megfelelően.



CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése