YVES ROCHER SÉRUM VÉGÉTAL BB KRÉM & ANTI-AGE GLOBAL ÖREGEDÉSGÁTLÓ SZÉRUM

Az Yves Rocher termékeivel szinte mindig meg vagyok elégedve, hiszen amellet, hogy nagyrészt természetes összetevőkből készülnek, a minőségük és a csomagolásuk is páratlan. Az elmúlt két hónapban beszereztem a legújabb pumpás kiszerelésű Serum Vegetal BB krémüket és ajándékba járt hozzá egy Anti-Age Global szérum is.


Sérum Végétal BB Krém

Amit ígér:

A honlapon is megtalálható leírás szerint a BB krém 7 azonnali hatása feltölti a ráncokat, élénkíti az arcszínt, 100%-os természetes hatást ér el, elfedi a bőrhibákat, csökkenti a piros és a pigmentfoltokat, hidratálja a bőrt, véd az UVA/UVB ellen, valamint a külső  környezeti hatásoktól.


Tapasztalat:

A  krém 40 ml-es pumpás kiszerelésű, ami igazán praktikus, mert nagyban megkönnyíti a termék adagolását és ezzel gazdaságosabb is, mint a sima tubusos kiszerelésűek, amiből néha túl sok kerül kinyomásra.
Egy pumpálásnyi krém bőven elég az egész arcra. Nagyon jól hidratál és kellemes az illata. Fedése természetes hatást kölcsönöz a bőrnek, a pirosságot és az egyenetlenségeket BB krémhez képest meglepően jól kezeli.   A száraz bőrűeknek nagyon fogja szeretni a bőrük, az én zsíros bőrömet púdereznem kell hozzá, mert ez egy elég tápláló, gazdag textúrájú krém és könnyen átfénylik. Számomra nagy csalódás volt, hogy kényelmetlen a viselete. Úgy érzem mintha a bőröm fuldokolna alatta, nehéz és zsíros állagú, olyan érzés mintha három rétegben bekentem volna az arcomat alapozóval.
Ami még negatívum, hogy csak egy árnyalatban kapható, így egy  világos bőrűnek sötét és sárgás lehet. Viszont pluszpont jár a 20-as fényvédő faktorért, hiszen kevés BB krémben található ilyen magas faktorszámú fényvédő. Végeredményben a termékkel a leírásában is olvasható egészséges és jól hidratált bőr hatását érhetjük el.
A krém ára 4900 Ft, ami egy drogériában kapható BB krémhez képest kicsit drága már csak azért is, mert nem tapasztaltam, hogy egy drogériás BB krémektől kiemelkedőbb lenne. Egy próbát mindenképp megér, hiszen mindenkinek másképp reagál a bőre és lehet, hogy másnak kényelmes viselet. Mindenesetre javaslom, hogy a megvásárlás elött kérjetek belőle termékmintát.



Jól látható, hogy az apró piros foltokat szépen elfedte

Anti-Age Global Öregedésgátló Szérum



Amit ígér:

A növényi őssejtekben gazdag Sejtregeneráló szérum tökéletes kiegészítője a Sejtregeneráló nappali krémnek. Ultra folyékony állagának köszönhetően könnyedén beszívódik a bőrbe, és bársonyosan puhává varázsolja azt.
Az Anti-Age Global arcápolási rutin első, meghatározó lépése a szérum.

Tapasztalat:

Egy korábbi bejegyzésben már írtam ennek a termékcsaládnak az éjszakai krém változatáról is, mely nagyon jó hatással volt a bőrömre és ami alól ez a szérum sem kivétel. Az éjszakai krémhez képest ez egy igen híg állagú szérum és ami kicsit meglepett az az volt, hogy én egy áttetsző termékre számítottam, (mint a legtöbb általam eddig próbált szérumnál) ez pedig fehér színű. A szérumot reggel és este a hidratáló krémem alá használtam, de előfordult, hogy csak ezt tettem az arcomra és úgy is kitűnően működött,akár sminkalapként is. A könnyű, vizes állagánál fogva könnyen és pillanatok alatt beszívódik a bőrbe. Az illata könnyed, egyálatlán nem zavaró. Egy pipettányi szérum bőven elég az arcra és a nyakra is. 
Körülbelül két hét rendszeres használat után kezdett látszani az eredmény. Szerencsére nekem még nincsenek feltűnő, mély ráncaim, de a kialakulóban lévő apró szemkörnyéki szarkalábakat nagyon szépen feltöltötte és a pattanások után maradt pigmentfoltokat is halványította. A bőröm láthatóan feszesebb és jól hidratált lett tőle.
Így két hónap használat után elégedett vagyok a szérummal és biztosan fogom még kúraszerűen használni. Az üvegcse 30 ml-es "tejüveg" kiszerelésben kapható, ami durván nekem két hónapig volt elég. A csomagolás az Yves Rocher-től megszokott letisztult és ízléses. Az eredeti ára 10.200 Ft, de akciósan 5-6000 Ft-ért vagy termék mellé járó ajándékként is ki lehet fogni.
Ha nektek is megtetszett valamelyik termék és ki szeretnétek próbálni az alábbi linkeken online is megrendelhetitek vagy a hozzátok legközelebbi Yves Rocher boltban beszerezhetitek.









CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése