AVON MATT HATÁSÚ RÚZSOK - PEACH FLATTERS, MARVELOUS MOCHA

2016. februárjában jelent meg az Avon matt hatású rúzskollekciója. Mivel elég sok jó véleményt olvastam az Avon matt rúzsaival kapcsolatban, gondoltam én is rendelek  belőle. Próbáltam olyan színeket választani, amiket a hétköznapokon is jól viselhetőek.



A nekem legjobban tetsző két színt választottam a Peach Flatters-t és a Marvelous Mocha árnyalatot.

A rúzsok csomagolása igazán egyszerű, letisztult, matt fekete színű, a kupak tetején átlátszó résszel.
Ezidáig nem használtam matt rúzst, mivel köztudott, hogy a matt rúzsok eléggé szárítanak, de kellemes csalódás volt. Felvitelnél észre sem venni, hogy ez egy matt rúzs. Könnyen fel lehet vinni, akár egy krémes rúzst és kényelmes viselni is a kicsit krémes állaga miatt.


A pigmentáltságuk is szuper, már egy rétegben is nagyon szép telt színük van. Nekem egyáltalán nem szárít, de ha valakinek egy kicsit szárazabbak az ajkai, érdemes előtte ajakbalzsamot használni, mert a száraz részeket kiemeli. Tartósságát tekintve egész jó, 3-4 órát kibír evés és ivás nélkül.

 A Marvelous Mocha egy kicsit sárgás tónusú, barna rúzs. A barna rúzsok mindig is a kedvenceim voltak, de ennél az árnyalatnál szerintem egy kicsit szerencsésebb lett volna a sárgás tónust elhagyni, de ettől függetlenül is egy nagyon jól viselhető árnyalat lett.



A Peach Flatters árnyalat is abszolút kedvenc lett. Barackos-rózsaszínes árnyalatával igazi tavaszi-nyári rúzs. 


A színek a nude-tól a sötét liláig terjednek, így az összesen 15 árnyalat közül mindenki megtalálhatja a kedvenc árnyalatát. Az ára nagyon kedvező akciósan 979 Ft, teljes áron pedig 1699 Ft, ami  így is nagyon kedvező, hiszen a matt rúzsok általában többszörös áron kaphatóak. Biztosan fogok még több árnyalatot is beszerezni, mert a minősége engem meggyőzött.

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése