INECTO VEGÁN KÓKUSZOS SAMPON ÉS BALZSAM

Mostanában igyekszem olyan testápoló és tisztálkodó termékeket vásárolni, melyekben a lehető legkevesebb szintetikus anyag van és persze állatkísérlet mentesek is. Az Inecto termékek közül idáig csak a kézkrémüket ismertem bár még nem próbáltam, de sokan dícsérik és szeretik. Új samponra és balzsamra volt szükségem, így egy bevásárlás alkalmával akadtam rá az Inecto kókuszos samponra és balzsamra. A termékek 500 ml-es kiszerelében kaphatóak, ami nekem két hónapig volt elég, mivel kétnaponta kell mosnom a hajam, de aki ennél ritkábban mos hajat annak akár fél évig is elég lehet. A termék 90%-ban természetes összetevőket tartalmaz, mint például a kókuszolaj. 


A sampon állaga zselés, kocsonyás és nekem egy kicsit nehezen is jött ki a tubusból, hiszen nem olyan krémes, mint az eddig használt samponok. Aminek nagyon örültem, hogy végre ez egy olyan természetes sampon, ami jól habzik is, mert sajnos a legtöbb természetes összetevős sampon egyáltalán nem habzik és nem is igazán tisztít.
A jó habzás mellett a szuper tisztító hatását is kiemelném, egyáltalán nem észrevehető, hogy ez egy vegán sampon. Nagyon finom kókusz illata van, de sajnos hajmosás után az illat 1-2 óra múlva már nem érezhető, viszont cserébe sima és fényes haj lesz az eredmény. 


A balzsam állaga pont fordítottja a samponénak, szerintem egy picit híg. Ennek ellenére jól fel lehet vinni a hajra, szépen eloszlatható. A balzsam hidratáló hatása remek. Pár percet szoktam a hajvégeimen hagyni és öblítés után puha, könnyen fésülhető enyhén kókuszillatú lesz a hajam.  Mióta ezt használom kevésbé töredezik a hajam és mintha erősebb is lenne.

Összességében elégedett vagyok a termékekkel és merem ajánlani bárkinek. Ami fontos, hogy a sampont és a balzsamot  együtt érdemes használni, hiszen így lehet elérni a legjobb eredményt. A sampon adja a haj fényét a balzsam pedig hidratálja a hajvégeket. A kiszerelése és az ára (800Ft)  is csodás, így duplán megéri beszerezni őket.

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése