GLAMOUR - NAPI KÍVÁNSÁGLISTA

Hamarosan újra itt a Glamour-napok és ezekben az időszakokban lehet kozmetikumok terén a legtöbbet spórolni. Bár mindig csak a legszükségesebb kifogyóban lévő vagy épp kiürült temékeket szoktam újravenni, ezúttal néhány újdonság is felkerült a listámra.



1. La Roche-Posay - Effeclar Duo arckrém


 

Azt hiszem ez a krém az eddigi legjobb, amit valaha próbáltam. Az állaga könnyű, gyorsan beszívódik, jól hidratál, mattít és kellemes illata van. Pár éve mentette meg az arcbőröm. Sajnos egy nagykezelés után eléggé begyulladt az arcbőröm és bármit kentem rá, semmi sem használt. A gyógyszertári márkák közül is kipróbáltam jó párat, sajnos kevés sikerrel, míg az interneten kutakodva rátaláltam erre a krémre és a sok elismerő véleményt olvasva, gondoltam én is kipróbálom. Az arcbőrömmel szinte csodákat tett és a több, mint fél éve tartó gyulladást kevesebb, mint egy hét alatt rendberakta. Az akció alatt 50%-kal olcsóbban lehet hozzájutni.



2. Folyékony Camouflage – Magas Fedésű Korrektor 

 

 


A Catrice Camouflage korrektorkrémet használom már egy jó ideje és nagyon bevált. Tökéletesen elfedi a kisebb-nagyobb bőrhibákat. A szemem alá eddig egy Maybelline folyékony korrektort használtam,  de most váltok és kipróbálom ezt az új vízálló korrektort.


3. L'Oreal So Couture Super Liner Szemhéjtus

L'Oreal So Couture Super Liner Szemhéjtus

Imádom ezeket a filces tusokat, mert könnyen és gyorsan lehet velük  tusvonalat húzni. Az őszi Glamour-napok alkalmával is beszereztem egy Astor filces tust, ami sajnos nekem nem vált be, mert gyorsan kopott és nem volt eléggé pigmentált, így már felvitel után pár perccel szürkés volt a tusvonal fekete helyett. Szerencsére nemrég elfogyott. Így most gondoltam kipróbálom  a L'Oreal So Couture tust. Eredeti ára 2199 Ft, ami 50%-os kuponnal mindenképp jó vásár.

4. Garnier Micellás Arctisztító Víz

 

 Garnier Micellás Arctisztító Víz

 

A micellás víz az utóbbi pár év egyik legjobb újítása a szépségiparban. Egy mozdulattal eltávolíthatjuk vele sminkünket és megtisztíthatjuk a szennyeződésektől bőrünket irritáció nélkül. Nem mellesleg szemre és szájra is használható. Több márka micellás vizét is kipróbáltam már, de minőségben és árban nálam a Garnier nyert. 

 

5. Maybelline Color Drama Intense Velvet Rúzsceruza

 Maybelline Color Drama Intense Velvet Ajakceruza

 

Pár hónapja jelent meg nálunk is a Maybelline új rúzsceruzája, amire nagyon kíváncsi vagyok. Egy-két árnyalatot biztosan kipróbálok.

 

6. Maybelline Lash Sensational Szempillaspirál

 

Maybelline Lash Sensational Szempillaspirál

Ezt a szintén Maybelline terméket már talán harmadjára veszem újra. Ívelt, hosszú szempillákat lehet vele elérni, csomómentesen. Abszolút favorit. 

 

Végül egy jó tanács! Az ilyen és ehhez hasonló kuponos akcióknál szerintem  mindig azt kell mérlegelnünk, hogy mi az amire tényleg szükségük van. Ne azért vegyünk meg valamit, mert épp most akció van és féláron juthatunk hozzá a 16. ugyanolyan árnyalatú rúzshoz.

 

 

 

 

 

 





CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése