ALVERDE - DEEP VIOLET RÚZS

Az Alverde termékei közül már sok mindent kipróbáltam és sosem csalódtam bennük. Legyen szó akár tusfürdőről, testápolóról vagy sminktermékről, mindig maximálisan elégedett vagyok az Alverde termékeivel. 
A termékek nem tartalmaznak szintetikus tartósítószereket, szintetikus illatanyagokat, színezékeket és főként növényi eredetű összetevőkből állnak.  Smink, bőrápoló, testápoló, hajápoló és babaápoló szereket is gyárt.
A márka termékei kizárólag a DM-ben kaphatóak és natúr kozmetikumhoz képest rendkívül kedvező áron kínálják.



Még a Joy napokon sikerült féláron beszereznem a Deep Violet nevű rúzst, ami azonnal kedvenc lett. Ez egy nagyon szép sötét lila árnyalat, ami elsőre nekem kicsit merésznek tűnt, de nem bántam meg, hogy megvettem.

A csomagolása az Alverde-nél megszokott zöld, utalva a természetes, növényi alapanyagokra. A pigmentáltsága nagyon jó, egy vékonyan felvitt réteggel is igazán szép eredményt érhetünk el. A hétköznapokon azért egy kicsit erősnek érzem ezt a színt, de ajakbalzsam fölé vékonyan kenve természetesebb hatást érhetünk el. Plusz pont, hogy nem szárítja az ajkakat és a tartóssága is jó, 2-3 órát biztosan kibír. Az illata is nagyon kellemes, természetes, nem zavaró.


Ismét egy jó Alverde rúzs akadt a kezembe, ami abszolút vetekszik a sokkal nagyobb márkák drogériás rúzsaival. Teljes áron, 999 Ft-ért is nagyon megéri.

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése