POM-POM NATÚRKOZMETIKUM

A Pom-Pom natúrkozmetikumokat még  nyáron fedeztem fel, mint újdonságot a magyar natúrkozmetikumok piacán. A honlapjukat böngészve rögtön színpatikusok lettek a termékek. Különféle arcsszérumok, testolajok, szappanok, sheavajak, arczselék, pakolások és még számos termék közül igényeink és bőrünk típusához mérten válogathatunk. A termékek 100 % natúr összetevőkből állnak, így nem használnak parabént, kőolajszármazékokat, mesterséges illatanyagot vagy tartósítószert sem. Ráadásul nem használnak pálmaolajat sem, így védve a világ esőerdőit. És még egy pluszpont, hogy a termékek alapanyagait is hazánkban állítják elő és kézzel készülnek.


Elszőször valami hidratálókrémet szerettem volna kipróbálni ezért esett a választásom a neroli virágvizes arczseléjükre, aminek az illatával egyszerúen nem lehet betelni. Frissítő narancsvirág illata a reggeli és az esti használatkor is frissítő érzés. Zsíros bőrűeknek kifejezetten ajánlom, mert könnyű zselés-vizes állagának köszönhetően egyéltalán nem zsírosítja az arcbőrt, ugyanakkor nagyon jól hidratál. Praktikus pumpás kiszerelésben kapható, ami azért jó mert nem kell kézzel belenyúlkálnunk mindig a krémes flakonba, így a termék tovább megőrzi a minőségét és higiénikusabb is. Nekem az 50 ml-es flakon másfél hónapig volt elég. A termék ára 2500 Ft.


Az arczselé mellé választottam még egy ajakápolót ami sajnos nekem csalódás volt. A termék egyáltalán nem kenődik az ajkakon, túl kemény az állaga, valamint erőteljes avas illatot érzek az ajakápolón, ami lehet hogy csak nálam fordult elő és valahogy megromlott, de kétlem, hogy a csokis-narancsos ajakápolónak avas illata kellene legyen. Így ezt a terméket sajnos ki kellett dobnom, mert használhatatlan volt. A termék ára 1290 Ft.


Az arczselé és az ajakápoló mellé ajándék volt két mini szappan is, egy fekete szenes szappan és egy aloe verás-citromfüves szappan, valamint egy mini kiszerelésű sárgabarack olajos shea vaj. Mind a három mintatermékkel nagyon elégedett vagyok. A szappanok rendkívül kíméletesen tisztítják az arcbőrömet ami azóta, hogy ezeket a szappanokat használom sokkal tisztább és kevesebb mitteszer is található rajta. Külön kiemelném az aloe verás-citromfüves szappant, aminek finom citromos illata frissíti a fáradt bőrt.
A shea vajat szárazabb területekre szoktam használni, ami azonnal felpuhítja a cserepes ajkakat is, de az olyan érzékeny területekre, mint a szemkörnyék  is kiválóan felhasználható.







A termékek csomagolása egyszerű, de mégis ízléses és jó rájuk nézni. A kupakok jól záródnak és a kiszerelésüknek köszönhetően utazáshoz is kiválóak. Az árukat tekinteve szerintem nem vészes  natúrkozmetikumhoz képest.

Az ajakápoló kivételével mindegyikkel meg vagyok elégedve. A szappanok közül biztosan veszek még nagyobb kiszerelésűt, mert azokat nagyon megkedveltem csakúgy, mint az arczseléjüket.
Nagyon kíváncsi vagyok az arcszérumaikra és a pakolásaikra is...

Ha nektek is felkeltette az érdeklődéseteket az alábbi linken rendelhettek és további információkat is megtudhattok a Pom-Pom-ról:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése