MAYBELLINE THE NUDES

Én az egyszerű és természetes smink híve vagyok. A hétköznapokon BB krémet, szempillaspirált és egy kis rúzst vagy színezett ajakápolót szoktam használni. Egyszerűen időm és kedvem sem lenne bonyolultabb sminkeket készíteni kora reggel. A natúr, természetes színekkel szerintem azért jobb sminkelni, mert szinte olyan mintha semmit sem viselnénk, mégis ad egy kis pluszt a megjelenésünkhöz és így akár frissebbnek, kipihentebbnek is tűnhetünk.



Az őszi Joy napokon sikerült beszereznem a régóta kinézett Maybelline Nude szemhéjpalettát. Gondolkodtam még a L'Oréal új nude palettájában is, ami hasonló színekkel rendelkezik, de úgy voltam vele, hogy a Maybelline palettáját  már hónapok óta szerettem volna megvenni és nagyon sok pozitív tapasztalatot olvastam már blogokon róla, így inkább e mellett döntöttem. 


A paletta csomagolása egyszerű fekete, tetején átlátszó ablakocskával, így felnyitás nélkül is láthatjuk a színeket.  Nagyon jól záródik és erős anyagból készült, ami megkönnyíti a hordozhatóságot, bátran magunkkal vihetjük, nem fog a táskánkban ripityára törni. A hordozhatóságot praktikus mérete is megkönnyíti, ami akár egy kisebb neszesszerben is könnyen elfér.



A paletta összesen tizenkettő natúr színt tartalmaz, melyek közül  hét csillámos és öt matt, így használhatjuk hétköznapokon és különlegesebb eseményeken is. A világosabb színek kevésbé pigmentáltak, de nagyon jól építhető többszöri rétegezéssel. A sötét színekhez szinte alig kell beleérinteni az ecsetet annyira jól pigmentáltak.




Teljes áron nem biztos, hogy beruháztam volna, de kuponnal féláron 2500Ft volt, ami már szerintem elfogadható. Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a palettával és bátran ajánlom másnak is, mert tényleg nagyon praktikus, jól kihasználható darab akár hétköznapi, akár alkalmi sminkhez is.











 

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése