ARCTISZTÍTÁS PROBLÉMÁS BŐRŰEKNEK

Ebben a bejegyzésben arról az 5 termékről lesz szó, amit rendszeresen használok arctisztításhoz. Nekem leginkább eddig ezek az arctisztító termékek váltak be a problémás bőrömhöz. Ha kíváncsi vagy rájuk, akkor görgess tovább.


Garnier micellás víz




A Garnier micellás vizeit használom már egy pár éve és naponta kétszer reggel és este szoktam használni. Rájöttem, hogy a zsíros bőrömet egy alkoholos tonik még jobban zsírosítja A micellás víz nálam az alkoholos tonikokat váltotta ki. Amellett, hogy nagyon szépen eltávolítja a felesleges olajos réteget vagy az esetleges sminket, még a szennyeződéseket is magához vonzza és ami a lényeg, hogy nem szárít.
A Garnier új argánolajos micellás vizét még Glamour napokon szereztem be. Egy kicsit tartottam attól, hogy az argánolaj túl sok lesz a bőrömnek, de szerencsére az olajat  nem  lehet észrevenni arctisztítás után. Puha és hidratált lesz tőle a bőr. Egyetlen hátránya, hogy a rózsaszínkupakos micellás víz szerintem sokkal jobban eltávolítja a sminket.

Ár: 1800 Ft


Yves Rocher Pure System pórusösszehúzó tonik



Ha mégis "eldurvulna" a helyzet néha azért szoktam tonikot is használni. Tavaly találtam rá az Yves Rocher tonikjára, ami növényi eredetű összetevőket (bio aloe-vera, csukóka-kivonat, almamag-kivonat) is tartalmaz. Először kicsit meglepődtem az állagán, mert a vattakorongra kiöntve nem egy megszokott híg tonik fogadott, hanem inkább kicsit sűrűbb, gél állagú. Bár sajnos ez a termék is tartalmaz némi alkoholt, mégsem szárítja a bőrömet, mint a legtöbb drogériában kapható tonik. Rendszeres használatával tényleg szebb bőrképet biztosít. Nyugtat, mattít, összehúzza a pórusokat és tisztít. 150 ml-es kiszerelésben kapható.

Ár: 1990 Ft


Yves Rocher  Pure System pórustisztító maszk



Örök kedvencem marad ez a kis 50 ml-es csoda. Ez a három perces maszk nagyon jól mattít, lehúzza a pirosságot és használat után láthatóan tisztább, puhább lesz az arcbőröm. Az állaga sűrű. A 3 perc letelte után fehér agyagszerűre szárad. Szintén tartalmaz növényi összetevőket .

Ár: 1990 Ft


Aromax teafaolaj



Másik nagy kedvencem a gyulladt területek ellensége. A teafaolajat közvetlenül a problémás részekre szoktam használni és egy nap alatt csökkenti a gyulladást emellett még fertőtlenít is. Elég egy kis mennyiséget használni, így nagyon sokáig elég. Az illata nem a legjobb, de a hatását figyelembe véve szerintem ettől el lehet tekinteni.

Ár: 1000 Ft


Garnier Pure 3in1 arclemosó+bőrradír+maszk



Nagy előnye, hogy lemosóként, pakolásként és bőrradírként is használható. Sűrű állagának köszönhetően  sokáig elég. Használata után a bőröm puha és tiszta lesz. A termék 150 ml-es kiszerelésben kapható.
Ár: 1290 Ft


Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést és esetleg tudtam néhány tippet is adni a szintén problémás bőrrel "megáldottak" számára.


 

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése