BALEA MICELLÁS VÍZ


Sminklemosáshoz és arctisztításhoz micellás vizet már a megjelenésüktől rendszeresen használok. Az első micellás vízzel való tapasztalatom a Bioderma termékei voltak, majd váltottam a Garnier rózsaszín micellás vizére. Mindkettő nagyon bevált és maximálisan meg voltam elégedve velük. A sminket és a szennyeződéseket mindkettő maradéktalanul eltávolította.  Korábban már láttam a DM-ben, hogy a Balea is gyártani kezdte a saját micellás vizét, de addig nem akartam a jól bevált Garnier-t lecserélni amíg el nem használtam.


Augusztusra viszont elfogyott és lecseréltem a jóval gazdaságosabb Balea micellás vízre. Eddigi tapasztalatom alapján nem sorolnám sem a jó sem pedig a rossz kategóriába. 
A korábban használt termékekkel összehasonlítva kicsit fura volt, hogy ennek van egy kis ragasztó szaga, ami ugyan nem túl erőteljes, de szerintem ha már micellás VÍZ, akkor lehetőleg szagtalan legyen. A másik negatívum amit észrevettem, hogy miközben szedem le a vattakoronggal a sminket vagy csak tisztítok vele, elkezd enyhén habosodni a szivacson és ez elég macerássá teszi a folyamatot. A harmadik rossz tulajdonsága, hogy használat után ragacsos érzést hagy a bőrön, ami szintén nem túl komfortos.
Mindössze két előnyös tulajdonágát tudom kiemelni. Az egyik az, hogy tökéletesen eltávolítja a sminket a másik pedig az ára.
A Garnier micellás vize 1800 Ft a Balea pedig 999 Ft. Igen, erre szokták mondani, hogy "olcsó húsnak híg a leve". Általában a Balea termékeivel pozitív tapasztalataim vannak, de sajnos ez a termékük engem nem győzött meg, így továbbra is maradok a jól bevált Garnier-nél.

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése