AKTUÁLIS KEDVENCEK


Ebben a bejegyzésben az aktuális kedvenceimről olvashattok. Mostanában elég sok kozmetikai terméket vásároltam és akad közöttük jó pár ami kedvencé vált a mindennapi vagy a heti szépségápolási rutiom alatt.




Loreal Pure Clay maszk

A L'oreal fekete Pure Clay Detox arcmaszkja az összetevőlista szerint agyagot és faszenet tartalmaz, ami jól tisztítja és méregteleníti a bőrt. Nos én már az első használat után meg voltam elégedve a termékkel. Nagyon vékony rétegben felkenve is szuper tiszta és puha lett a bőröm. Az állaga sűrű, de nagyon jól kenhető és ami további pozitívum volt, hogy nem kezd el túl korán rászáradni a bőrre, így marad elegendő időnk rendesen eloszlatni az arcunkon. 10 perc elteltével keményre szárad és ekkor lemosható. Engem a zsíros bőröm ellenére kicsit szárít, így mindenképpen utána érdemes felkenni egy hidratálókrémet. Az illata kellemes, nem tolakodó.



PomPom szérum

A PomPom termékeit már használom egy ideje, a Neroli virágvizes arczseléjükről egy korábbi bejegyzésben írtam is, amit nagyon szerettem. Ezt a nemrég beszerzett arcszérumukat már félig elhasználtam és hát ez is befutó lett nálam. Mivel nekem nappalra kicsit zsíros lenne, így csak este szoktam használni. Reggelre puha lesz az arcbőröm és még a legapróbb kezdődő szarkalábaimat is feltölti. A levendulaillatát imádom, nem csak finom, de pluszban este még relaxál is. 


Biobaza méz illatú dezodor

Régóta kerestem  alumíniummentes és lehetőleg természetes anyagokból készült dezodort. Egy DM-es vásárlás során akadtam rá a Biobaza mézes deojára, aminek az illata azonnal megtetszett. A dezodor antibakteriális formulája manuka-mézet, olíva- és zsályalevél-kivonatot tartalmaz, így segít megőrizni a bőr természetes frissességét.   A deo tapasztalatom szerint teljes védelmet ugyan nem fog nyújtani az izzadás ellen, nyáron semmiképp, de én azt vettem észre, hogy hiába izzadok szerencsére nem lesz tőle kellemetlen "illatom". Szinte egész nap kitart kellemes illata. Egy jó darabig biztosan maradok ennél a deonál. Több illatban is kapható a drogériákban.


PomPom aloe vera szappan 

A PomPom aloés szappanját már egy előző bejegyzésben bemutattam, hogy mennyire szuper termék. Akkor ezt a szappant mini kiszerelésként kaptam a csomaghoz ajándékként. Mivel ennyire bevált megrendeltem teljes kiszerelésben is. A legjobb, hogy használat után egyáltalán nem szárít és az illata is isteni. Amióta ezzel a szappannal tisztítom az arcom sokkal kevesebb a miteszer és a pattanások is elvétve jelentkeznek.



Maybelline The Colossal Big Shot spirál

Előzőleg a Maybelline Lush Sensational spirálját használtam, ami nagy kedvencem lett, ezért is vaciláltam, hogy ezt válasszam vagy a jól bevált Sensationelt. Végül ezt választottam és abszolút nem bántam meg. Gyönyörű dús, igazi fekete és hosszú szempillákat varázsol. Ráadásul ez a Sensationellel ellentétben nem tapasztja össze a szempilláimat. Egyáltalán nem pereg és egész nap mozdulatlan marad. Ami még pozitívum, hogy nem hord fel a pillákra túl sok festéket, így pillanatok alatt ki tudom spirálozni a pilláimat mindenféle bíbelődés nélkül.



Garnier Ultra Doux hajpakolás

A Garnier rizskrémes hajpakolása az utóbbi idők egyik legjobb kencéje számomra. Használat után hihetetlen puha lesz a hajam és pluszban sokáig érezni a hajamon a csodás illatát, ami sajnos nem sok hajápoló termékről mondható el. A pakolás állaga pont jó  se nem folyós se nem sűrű, melynek köszönhetően jól el lehet oszlatni a hajon. Nagyon szépen hidratál, egyáltalán nem lesz száradás után gubancolódó vagy ragacsos a hajam. A végeredmény puha és könnyed haj. Egy tégely kb. 1,5-2 hónapig tart a középhosszú hajnál rendszeresen használva.


Schwarzkopf Fiber Therapy sampon

Nagy reményeket fűztem ehhez a samponhoz és  nem kellett csalódnom. Hajfestés során károsodott hajra ajánlják. Omegaplexet tartalmaz. Már az első használat után  fényes, puha lett tőle a hajam és könnyen kifésülhetővé vált. Kevésbé szálkásodik a hajam vége amióta ezzel mosom és nem utolsó sorban csodás az illata is. Egyetlen negatívuma, hogy az én hajamat kissé zsírosítja, de ettől eltekintve nagyon szeretem használni.





CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése