GLAMOUR NAPOK 2015. ŐSZ

Már nagyon vártam az őszi GLAMOUR-napokat. A legjobban az tetszik benne, hogy ilyenkor nem csak 20-30 vagy akár 50% kedvezménnyel vásárolhatunk a megjelölt üzletekben, hanem még az akciós termékekből is lejön a kuponos kedvezmény.
Ilyenkor jó előre kinézem magamnak amiket szeretnék vásárolni, összeírom, majd bőszen belevetem magam a kuponok kivágásába...

Ez alkalommal inkább csak kozmetikumokat vásároltam a DM-ben, (mivel rájöttem hogy a ruhaboltoknál ilyenkor jellemző hosszú kígyózó sorok és az egymáson taposás egy ruha megszerzéséért nem az én világom).
Becsúszott egy új ágynemű is, mert nagyon megtetszett a mintája és 20% kedvezménnyel szerintem megérte.

Íme a termékek:

Gliss Kur Serum Deep-Repair sampon igénybevett hajra, Gliss Kur Deep Repair hajpakolás, Garnier Pure Active BB krém világos bőrre, Nivea Aqua Effect arclemosó zselé normál/vegyes bőrre, Syoss Heat Protect hővédő spray, Astor Perfect Stay szemhéjtus, Maybelline Lash Sensational szempillaspirál, Rimmel Lasting Finish By Kate nude rúzs 45-ös Rosetto árnyalat Ágynemű F&F Home




A sampon 769 Ft helyett - 385 Ft, a pakolás 1299 Ft helyett - 650 Ft, a Nivea arclemosó 1499 Ft helyett - 750 Ft, az Astor tus 2199 Ft helyett - 1100 Ft, a Maybelline szempillaspirál 1999 Ft helyett - 1000 Ft, a Rimmel rúzs 1399 Ft helyett - 700 Ft és végül az ágynemű 4290 Ft helyett - 3400 Ft volt a kuponokkal.

Amit szerettem volna beszereztem és nagyon kíváncsi vagyok rájuk.


 



CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése