KEDVENC KIEGÉSZÍTŐIM ŐSZRE

Sajnos az idei nyár sem tartott örökké és lassan, de biztosan a nappalok is egyre rövidebbek és hidegebbek lesznek. Azért az ősznek is, mint minden évszaknak megvannak a szépségei. Az őszi időszakban ételek és forró italok terén nálam a sült gesztenye, a  sütőtök és a citromos tea a favorit. Ruhák terén pedig jöhetnek a még nem annyira vastag pulcsik és  kardigánok, na és persze ebben a szezonban sem elhanyagolható kiegészítők. Néhány klassz kiegészítővel bármelyik megunt szettünket feldobhatjuk. Mutatom is a kedvenceimet:

Mintás szövetsál: H&M







Ha hidegebbre fordul az idő, mindig jól jön egy sál, amivel nem csak védhetjük nyakunkat a hidegtől, de nagyon jól feldobja a parkánkat vagy a bőrdzsekinket is.




Velúr shopper táska: MANGO

Táskák terén ősszel fekete helyett inkább a barna vagy a mostanában igen felkapott marsala színűeket szoktam előnyben részesíteni. Ez a táska nagyon praktikusnak néz ki. Vastagabb kabáttal is hordható a nagy füle miatt és sok mindent lehet belepakolni.




  Egy ilyen csini esernyővel még a borúsabb reggelek is jobban indulnak. Szeretem az olyan ernyőket melyeket a táskámba is el tudok rakni, így kevés helyet foglal.



Karóra: KOMONO Black Rose

Pár hónapja ismerkedtem meg ezzel a márkával, ami napszemüvegeket és karórákat is kínál. Ez a belga  márka 2009 óta van a piacon. Most nagy akciók vannak a Komono magyar webshopjánál, ahonnan én is beszereztem mindjárt kettő karórát egy áráért, de erről majd egy későbbi bejegyzésben részletesebben is beszámolok. A kép szerintem magáért beszél. Elegáns, modern, fiatalos. Télen-nyáron hordható darab.




Harisnya: ZARA
Az enyhébb őszi napokon viselhetünk szoknyát harisnyával. A pöttyös  harisnya sosem megy ki a divatból.










CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése