TAVASZRA HANGOLÓDVA

Ma egy kis tavaszváró összeállítással készültem. Egy kicsit unom már a nagykabátot, a borult, szeles, esős időt. De szerencsére már nem sokat kell várni tavaszig. Összegyűjtöttem pár olyan dolgot, ami nekem a tavaszt és a jó időt juttatja eszembe.


Ballonkabát - Nagyon tetszik ez a cseppet sem hagyományos szabású ballonkabát. Szép lágy az esése és gyönyörű a színe. Tavasszal nagyon praktikus viselet. (MANGO 8990 Ft)


Blézer - A semleges vagy élénk színű blézerek csodát tehetnek egy egyszerű póló-farmer kombinációval és egy elegánsabb cipővel. A blézer is szerintem egy olyan ruhadarab, ami maximálisan kihasználható bármilyen évszakban.  (ZARA 14990 Ft)



Overál - Régóta tervezek beszerezni egy overált, de eddig valahogy mindig lebeszéltem magam, pedig ez a ruhadarab is nagyon jól használható és variálható a melegebb tavaszi-nyári napokon. (ZARA 14995 Ft)
Blúz - Amíg nem túl meleg az idő nagyon szeretem a vékonyabb anyagú blúzokat hordani. Tavasszal ideális választás, egy farmerral párosítva pedig igazán bohó hatást érhetünk el. (H&M 5990 Ft)
Slip-on - A slip-on cipők igazi jolly jokerek. Szinte mindenhez jól párosíthatók és ami a legjobb bennük, hogy nagyon kényelmesek. Rengeteg féle színben és mintázattal megtalálhatóak az üzletek polcain. A 90-es évek cipődivatja pár éve újra hódít sokak örömére. (H&M 8990 Ft)


Ez a táska maga a tavasz. (Deichmann 4490 Ft)

Sál - A hidegebb tavaszi napokon mindig jól jön egy lenge sál. (H&M 2990 Ft)



Illat - Tavasszal a könnyű, virágos, friss illatokat szeretem használni. A L'Occitane cseresznyevirágos parfümje egy igazi könnyed és utánozhatatlan tavaszi illat. (Cseresznyevirág EDT 75 ml 12700 Ft)


Rúzs - Az élénk színű rúzsok az idén is nagyon népszerűek lesznek. Kedvünkre válogathatunk a barackos, rózsaszínes vagy nude árnyalatok között. (AVON Matt hatású ajakrúzs 979 Ft)










CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése