TESZT - DOVE OXYGEN MOISTURE SAMPON ÉS REGENERATE NOURISHMENT BALZSAM



Ezidáig nem használtam Dove hajápolókat, mert valamiért erről a márkáról mindig a testápolás jutott eszembe és ha sampon, balzsam vagy más hajápoló terméket kerestem az üzletben biztos, hogy nem a Dove termékek felé vettem az irányt. De a legutóbbi Joy-napokon 25%-os kupon volt a Dove hajápolókra, így gondoltam itt az alkalom és teszek egy próbát.

A nem olyan rég piacra dobott Dove Regenerate Nourishment hajápoló termékeket szerettem volna beszerezni, de mire a drogériába jutottam ennek a termékcsaládnak csak a balzsama volt. Mivel erősen kifogyóban volt a samponom is mindenképp vennem kellett azt is és ha már elhatároztam magam a Dove mellett egy másik termékcsaládból választottam az Oxygen Moisture sampont.


Oxygen Moisture sampon



 Mit ígér?

Az Oxyfusion technológiának köszönhetően életet lehel a vékony szálú, lelapult hajba. A szilikontechnológia előnyeit megtartva úgy teszi dússá hajtincseidet, hogy eközben nem nehezíti el őket, így kölcsönözve természetesen puha és lágy érzetet frizurádnak.
Egyedülálló hidratáltságot és a 95%-kal dúsabb tartás.

Az első pár használatnál tényleg hozta az ígért hatást. A hajam dúsabb, könnyebben kezelhető és egészségesebbnek is látszott. Sajnos mire a doboz feléhez értem már nem voltam ilyen lelkes, ugyanis zsírosodni kezdett a hajam tőle. Amúgy is 2-3 naponta kell mosnom a hajam, mert hamar zsírosodik, de amikor rendszeresen ezzel mostam a hajam, az egy napot sem bírta ki. A kezdeti hatásnak pont az ellenkezője játszódott le ami zsíros, nehéz és durva tapintású hajat eredményezett.
Kár, mert az állaga, az illata és a kiszerelése is tetszett, viszont az eredeti ára elég borsos (1399 Ft/250 ml).


 Regenerate Nourishment balzsam



Mit ígér?

A Dove Regenerate Nourishment termékcsalád tagja, Vörös Alga kivonattal és Keratin Nutri Komplex-szel. A sampon különleges formulájának köszönhetően még az erősen károsodott haj is erős, sima és fényes lehet. Mélyen táplálja a hajat, segít csökkenteni a károsodás jeleit és pótolni a tápanyagokat is. Ideális erősen károsodott és intenzíven igénybe vett (például festett vagy bármilyenhőkárosodáson átesett) haj ápolására. Akár mindennapi használathoz is ideális. A maximális hatás elérése érdekében javasolt a sampon és a balzsam együttes használata, valamint a Regenerate Nourishment hajápoló szérum alkalmazása is.

Ez a termék már sokkal jobb, mint az előző sampon volt. Az illata nagyon kellemes és az állaga is pont jó, nem sűrű, nem híg. A hajon könnyen el lehet oszlatni. Mivel könnyen zsírosodó hajam van, ezért én csak a hajam végére szoktam tenni, ami pedig hajlamos a töredezésre. 
Már az első használatnál érezhető volt a különbség. Könnyen kifésülhető, puha és fényes lett a hajam, valamint kevésbé töredezett és ami a legjobb, hogy az illata napokig megmaradt, amit az eddig használt balzsamoknál nem tapasztaltam. Teljes áron nem a leggazdaságosabb termék. Egy 250 ml-es flakonért 1599 Ft-ot kérnek az üzletekben.



A termékek dobozának kialakítása igazán praktikus, mert ha kifogyóban van nem kell rázogatni a tubust, hogy kijöjjön a tartalma, hiszen a doboz tárolásnál elve lefelé néz. Lehet hogy csak nálam fordult ez elő, de mindkét termék kupakját elég macerás kinyitni. Utazásnál biztosan nem fog kinyílni.

A két termék közül egyérelműen a balzsam győzött meg a legjobban.  A balzsam igazán jó hatékonyága miatt szerintem még ennyi pénzért is érdemes megvenni, rendszeres használat mellet, hosszú hajúaknak is kb. 2 hónapig biztosan elég.


CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése