ELFOGYTAK



A hétvégén volt időm egy kicsit szortírozni az üres vagy kifogyóban lévő flakonok között és ezzel együtt mielőtt kidomnám őket, gondoltam elmondom a véleményem a termékekről. Volt amelyik kellemes csalódás volt és bizony akadt olyan is, amelytől többet vártam volna.


Isana Hello Spring tusfürdő
Herbamedicus Krauter Kurbad - rozmaringos fürdőolaj



A Rossmann saját márkás Isana tusfürdőiben eddig még nem csalódtam. Ezúttal egy igazi tavasz illatú tusfürdőt sikerült kipróbálnom, ami a leírás szerint baracklevet is tartalmaz. A kellemes friss barack illat tusolás után is még egy darabig érezhető maradt, ami nem jellemző egy ilyen olcsóbb kategóriás tusfürdőre. Plusz pont, hogy a bőrömet is jól hidratálta és a csomagolása is különleges. 


Még a tél folyamán vásároltam a DM-ben a Herbamedicus rozmaringos fürdőolaját. A Herbamedicus márkának egyébként több gyógynövényből készült terméke is kapható, a fürdőolajok mellet megtalálhatóak a szintén gyógynövényeket tartalmazó tusfürdők és gyógybalzsamok is.
Először nem tetszett a fürdőolaj karakteres rozmaring illata, de egy pár tusolás után rájöttem, hogy ez a cucc nem is olyan rossz :). Nem csak az illatát kedveltem meg, de egy hidegebb nap végén nagyon jól élénkített és felmelegített, ami valószínűleg a rozmaringolajnak volt köszönhető.
Nyárra  a citromfüves, aloe-verás vagy levendulás tusfürdőjüket fogom kipróbálni. 



L'Oréal Elseve Argenin Resist hajerősítő pakolás
Balea  száraz sampon eper illattal
Avon szérum nehezen kezelhető hajra



A  hajbalzsamok nekem általában nem hidratálják eléggé a töredezésre hajlamos és száraz hajvégeim, ezért mindig egy kicsit gazdagabb hajpakolást vagy szérumot szoktam választani. A tavasszal volt egy jó kis akció a Tescoban a L'Oréal hajápoló termékekre és ott vettem az Argenin Resist hajerősítő pakolást.
Nem vettem észre, hogy erősítette volna a hajamat, de nagyon puha és fényes lett tőle. Az illata kellemes bogyós gyümölcsökre emlékeztet. Mivel ez egy  gazdag pakolás jó sokáig elég is volt. 


A száraz samponok terén nem igazán vagyok jártas, mert 2-3 napnál tovább nem tudok várni a hajmosással még úgy sem, ha szárazsampont használok. A Balea epres szárazsamponját a nagyon kellemes eper illata miatt vettem meg, de sajnos nem tudom elhasználni, mert ahelyett, hogy egy kicsit megemelné a hajtöveket még jobban zsírosít és egész egyszerűen összetapasztja a hajamat ,amitől még jobban rálapul a fejbőrre. És minnél jobban próbálom kifésülni a hajamból annál rosszabb az eredmény. Szóval ez a szárazsampon nálam leszerepelt, mert egyáltalán nem azt nyújtja amit egy ilyen terméknek kellene.

Az Avon nehezen kezelhető hajra való széruma viszont számomra egy ötcsillagos termék. A vizes hajvégekre szoktam egy mogyorónyi mennyiséget felvinni, de ha nagyon száraznak vagy gubancosnak látom a hajvégeimet, akkor a száraz hajra is szoktam tenni egy kicsit. Azt vettem észre, hogy amikor ezt teszem a hajamra sokkal könnyebben is formázható, nagyon jól kezelhető is lesz és nem teszi ragacsossá  a hajam. Minden hajmosásnál használtam és ahhoz képest, hogy csak 30 ml 3 hónapig elég volt. Biztosan újraveszem, mert az eddig próbált drogériában kapható szérumok közül ez vált be a legjobban.

Avon Solutions Thermal-Active narancsbőr elleni gél
Oriflame frissítő lábspray menta-kivi illattal



A márciusi Avon katalógusból rendeltem meg az új Solutions Thermal-Active narancsből elleni és feszesítő gélt. Reggel és este javasolják használni a combra, hasra és csípőre. Én csak este kentem magam és nekem így is használt. Bár narancsbőröm nem igazán van, de a bőrömet érezhetően feszesebbé tette. Amit viszont nagyon nehezen szoktam meg az az égető érzés, amit a felkenés utáni 15-20 percben lehet érezni. Olyan, mintha jó sok chilipaprikával bedörzsöltem volna magam. Ügyelni kell arra, hogy a haználat után azonnal mossunk kezet, mert a maró, égető hatás tényleg elég intenzív.


Az Oriflame frissítő kivis-mentás lábspray még tavaly nyári darab. Nagyon szerettem használni. Egy nyári lábápolási rutin után ez a spray igazi spa élményt nyújtott kellemes illatával és a hűsítő hatásával. Sajnos már nem gyártják, pedig biztosan újravettem volna, mert azóta sem találtam ilyen jó kis frissítő sprayt.


CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése